1. Evenemang
  2. S:t Peters Kyrka
Idag

S:t Peters Kyrka Upplandsgatan 12, Stockholm

”Att växa i tro” Hos 11:1–4, 1 Joh 4:10–16, Joh 16:5–11, Ps 98:1–8 | Jenny Arnerlöf, Carl Lagerqvist, Sebastian Johansson.

S:t Peters Kyrka Upplandsgatan 12, Stockholm

S:t Peters församlings live lunchkonsert arrangerat i samarbete med Studieförbundet Bilda. Ansvarig Sebastian Johansson.

S:t Peters Kyrka Upplandsgatan 12, Stockholm

”Vägen till livet” Jes 54:7–10, Heb 13:12–16, Joh 16:16–22, Ps 147:1–7 Jenny Arnerlöf, Anna Josefsson, Ludvig Käll.

Digital Kulturnatt Stockholm

S:t Peters Kyrka Upplandsgatan 12, Stockholm

Digital Kulturnatt Stockholm Mer information i Veckonytt.

S:t Peters Kyrka Upplandsgatan 12, Stockholm

”Påskens vittnen” Jes 43:10–13, 1 Kor 15:1–11, Joh 21:1–14, Ps 145:1–7 | Solveig Högberg, Annika Ahlefelt, Sebastian Johansson.

Annandag påsk: Pilgrimsvandring,start kl 09:00

S:t Peters Kyrka Upplandsgatan 12, Stockholm

”Möte med den uppståndne” Som Emmausvandrarna gör vi denna dag en stadsvandring (ca 5 km), då vi delar både tystnad och tankar. Medhavd matsäck äter vi på ett trevligt ställe och avslutar med en gemensam andakt. Samling vid kyrkan kl. 9:00.